»Ves naš komercialni vidik strategije, vlaganje v priročne sosedske trgovine, vlaganje v cene, zagotavljanje konkurenčnosti, vse to je prispevalo k dobremu odzivu kupcev, ki prepoznavajo našo prednost in to se pozna na rasti prihodkov.«
»Analiziramo vse potencialne vplive na poslovanje. Načrtujemo, da bodo skupni prihodki ostali na ravni načrtov, prav tako dobičkonosnost, bo pa struktura prihodkov drugačna, saj zaradi krize predvsem v veleprodaji prihaja do izpada določenih prihodkov, ki jih potem nadomeščamo po drugih kanalih.«
»Vlagamo v programe, ki kažejo potencial rasti. Z investicijami v proizvodnji sledimo predvsem ciljem zniževanja operativnih stroškov, zagotavljanja rentabilnega obsega količinske proizvodnje, doseganju višje kakovosti, zakonodajne skladnosti in energetske vzdržnosti.«
»S poslovanjem v lanskem letu smo zelo zadovoljni, saj smo dosegli šestodstotno rast števila obiskovalcev in sedemodstotno rast skupnih prihodkov; samo na konjeniških segmentih smo dosegli 16-odstotno rast prihodkov, na področju turizma pa kar 21-odstotno rast prihodkov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju